Το βιβλίο αυτό (Β΄τόμος) αποτελεί συνέχεια του (Α΄τόμου) και περιλαμβάνει τη Μεθοδολογία των μαθημάτων
- Μαθηματικών
- Φυσικών
- Μελέτης του Περιβάλλοντος
- Ιστορίας
που δεν περιελήφθησαν στο Α΄ τόμο. Η μεθοδολογία των μαθημάτων παρουσιάστηκε με βάση τις οδηγίες των βιβλίων του δασκάλου, στις εισηγήσεις που παρουσιάστηκαν στα Επιμορφωτικά Σεμι-νάρια Σχολικών Συμβούλων και στα πορίσματα της σύγχρονης Ψυχολογίας, της Παιδαγωγικής και της Μεθοδολογίας.
Μελετήσαμε κάθε βιβλίο Γενικής και Ειδικής Διδακτικής, Ψυχολογίας Μαθήσεως κ.ά. βιβλία Παιδαγωγικής, παραμένοντας περισσότερο στις σχετικές εφαρμογές. Με τους Α΄, Β΄τ. ο δ/λος τώρα έχει πλήρη εικόνα της διδ/λίας όλων των μαθημάτων.
Ρόδος 1988