Μιχάλης Γ, Κώτης Εκδοθέντα,Λογοτεχνικά,Ποίηση Γυμνές Αλήθειες Δ’ Έκδοση

Γυμνές Αλήθειες Δ’ Έκδοση

Το περιεχόμενο του βιβλίου αυτού αναφέρεται σε πολλούς και σημαντικούς τομείς της ζωής, τον κοινωνικό, τον πολιτικό, τον ιστορικό, τον φιλοσοφικό… Και με αντικειμενικότητα, ωμά από το ντύμα της υποκρισίας και της ωραιοποίησης. Δεν είναι τυχαίος ο τίτλος της Συλλογής «Γυμνές αλήθειες».

Ο μεγάλος Παιδαγωγός και Εκδότης Χ. Πάτσης αναφέρει σχετικά: «Ο ποιητής παρουσιάζει με την ασύγκριτη ποιητική του δεξιότητα και χάρη τους σημαντικούς τομείς της ζωής, δένοντας με εντυπωσιακό τρόπο το περιεχόμενο με τη μορφή. Ένα περιεχόμενο βαθύ, με μηνύματα πολλά που παρουσιάζεται με γλαφυρότητα, καθαρότητα και απλότητα του λόγου και με πλούσιο λεξιλόγιο.

Με το απαράμιλλο ποιητικό του δοξάρι υμνεί με θαυμαστό τρόπο τις αρετές και τις αξίες και με τον καλοτροχισμένο του πέλεκυ κατακεραυνώνει το αισχρό και το ανήθικο…

Ποίηση – Αθήνα 2007

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Related Post

Παραδοσιακός Τύπος Διδασκαλίας Και Διδασκαλία ΜετακινήσεωνΠαραδοσιακός Τύπος Διδασκαλίας Και Διδασκαλία Μετακινήσεων

Η μέθοδος των “Μετακινήσεων” έχει εφαρμογή μόνο στα ολιγοθέσια σχολεία (1/θ., 2/θ. και 3/θ. ) και μόνο στο Γλωσσικό και στα Μαθηματικά. Σχηματίσαμε δυο ισοδύναμες ομάδες, την “Πειραματική” και την

Ταξίδι πλάνηςΤαξίδι πλάνης

Στο βιβλίο αυτό παρουσιάζεται η βαθιά ανάλυση του ιστού της κοινωνίας, της πολιτείας, του πολιτισμού και της οικονομίας, με αντικειμενικότητα και παρρησία, γυμνά από υποκρισία. Μέσα από το περιεχόμενο των

Η Διαδασκαλία Μαθημάτων στο Δημοτικό Σχολείο (Τόμος Β’)Η Διαδασκαλία Μαθημάτων στο Δημοτικό Σχολείο (Τόμος Β’)

Στο βιβλίο αυτό δίδομε βάρος στο “τι” (τι θα διδάξουμε), το “πώς” (μέθοδοι και μορφές) και το “πότε” (πότε θα το διδάξουμε). Στο Α΄ Μέρος του βιβλίου γίνεται συνοπτική θεώρηση