Στο βιβλίο αυτό δίδομε βάρος στο “τι” (τι θα διδάξουμε), το “πώς” (μέθοδοι και μορφές) και το “πότε” (πότε θα το διδάξουμε). Στο Α΄ Μέρος του βιβλίου γίνεται συνοπτική θεώρηση των βασικών θεμάτων της Ειδικής Διδακτικής. Και στο Β΄ η διδ/λία χωριστά των μαθημάτων των:
-
- Γλωσσικού (διδακτική της Ανάγνωσης, της Γραφής, του Ποιήματος, της Γραμματικής, της Ορθογραφίας, των Εκθέσεων – γραφή και διόρθωση).
- Γεωγραφίας
- Φυσικών
- Αγωγής του πολίτη
- Θρησκευτικών.
Τα μαθήματα Φυσ. Αγωγής και Εκθέσεων θα εκδοθούν μόνα σε βιβλία. Των Εκθέσεων έχει εκδοθεί και παλαιότερα. Το “τι” (εκλογή και διάταξη της ύλης φροντίζει το Αναλ. Πρόγραμμα), το “πώς” μένει στο δάσκαλο.
Παιδαγωγικό – Ρόδος 1988