Κήπος Ονείρων

Το περιεχόμενο του βιβλίου αυτού είναι απάνθισμα ποιημάτων εννέα ανέκδοτων Συλλογών του συγγραφέα – ποιητή. Το περιεχόμενό τους απλώνεται σε όλους τους τομείς της ζωής και των προβλημάτων που μαστίζουν την ανθρωπότητα. Σε μια Συλλογή π.χ είναι διάχυτο το συναίσθημα – ερωτικό ή θρησκευτικό –, σε μιαν άλλη του πόνου, της οργής, της αγανάκτησης. Αλλού υμνείται το “αγαθό”, το “αληθινό”, το “πρέπον”, το “ωραίο” και αλλού κατακεραυνώνεται το “αισχρό”  και τ ο  “ανήθικο”. Αλλού  στηλιτεύονται  τα στραβά και τα ανάποδα της σύγχρονης κοινωνίας, μιας κοινωνίας που τελευταία βρίσκεται στο χείλος του γκρεμού, και αλλού εξυμνούνται η αρετή και η αλήθεια. Και όπως πάντα με παρρησία, ωμά, χωρίς το ντύμα της υποκρισίας.

Ποίηση – Αθήνα 2014

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Related Post

Ώρες ΕυθύνηςΏρες Ευθύνης

Μιλάμε για την πρώτη κανονική έκδοση βιβλίου του. Οι πριν απ’ αυτό ήταν πολυγραφημένες. Εκδόσεις όμως καλαίσθητες και προσεγμένες!… Δε διαφέρουν από τις κανονικές. Το βιβλίο αυτό περιλαμβάνει 7 διηγήματα,

Ευρήματα Ερευνητικών Εργασιών Μας (Β’ Τόμος)Ευρήματα Ερευνητικών Εργασιών Μας (Β’ Τόμος)

Περιλαμβάνει δυο Έρευνες, “ΕΙΚΟΣΙΤΕΤΡΑΩΡΟ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ” “ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ”. Τα ευρήματα τέδειξαν: Το παιδί της Δωδεκανήσου διαθέτει ημερησίως: 2.00΄

Προσέγγιση Τεσσάρων Προβλημάτων στο Δημοτικό ΣχολείοΠροσέγγιση Τεσσάρων Προβλημάτων στο Δημοτικό Σχολείο

Το βιβλίο αυτό περιλαμβάνει την αντιμετώπιση τεσσάρων προβλημάτων: 1. “Αυταρχική και αντιαυταρχική Αγωγή”, 2. “Για ένα σύγχρονο σύστημα αξιολόγησης  του μαθητή”, 3. “Η διδ/λία σε όλες τις διαστάσεις της” και