Το βιβλίο αυτό περιλαμβάνει την αντιμετώπιση τεσσάρων προβλημάτων: 1. “Αυταρχική και αντιαυταρχική Αγωγή”, 2. “Για ένα σύγχρονο σύστημα αξιολόγησης του μαθητή”, 3. “Η διδ/λία σε όλες τις διαστάσεις της” και 4. “Το μεθοδολογικό σύστημα”. Για το λόγο ότι από τις επισκέψεις μας στα σχολεία ως Σ.Σ. ζήσαμε προβλήματα πειθαρχίας, (αλλού φαινόμενα απόλυτης ελευθερίας και αλλού αυταρχικότητας), περιλάβαμε
-
- Στο Α΄ Μέρος του βιβλίου επιστημονικές θέσεις αντιμετώπισης του προβλήματος.
- Στο Β΄ Μέρος γίνεται διάκριση ανάμεσα στη “μέτρηση” και την “αξιολόγηση”.
- Στο Γ΄ Μέρος γίνεται ανάλυση της διδ/λίας γενικά και στη συνέχεια στα “τι”, “πώς” και “γιατί” της διδ/λίας και για “ποιον”, “με τι μέσα θα διδάξομε” και με τι “προϋποθέσεις για την επιτυχία και την αξιολόγηση της διδασκαλίας”.
- Στο Δ΄ Μέρος το μεθοδολογικό – Μέθοδοι και Μορφές της διδασκαλίας.
Παιδαγωγικό – Ρόδος 1987