Μιχάλης Γ, Κώτης Εκδοθέντα,Επιστημονικά,Παιδαγωγικά Προσέγγιση Τεσσάρων Προβλημάτων στο Δημοτικό Σχολείο

Προσέγγιση Τεσσάρων Προβλημάτων στο Δημοτικό Σχολείο

Το βιβλίο αυτό περιλαμβάνει την αντιμετώπιση τεσσάρων προβλημάτων: 1. “Αυταρχική και αντιαυταρχική Αγωγή”, 2. “Για ένα σύγχρονο σύστημα αξιολόγησης  του μαθητή”, 3. “Η διδ/λία σε όλες τις διαστάσεις της” και 4. “Το μεθοδολογικό σύστημα”. Για το λόγο ότι από τις επισκέψεις μας στα σχολεία ως Σ.Σ. ζήσαμε προβλήματα πειθαρχίας, (αλλού φαινόμενα απόλυτης  ελευθερίας  και  αλλού αυταρχικότητας), περιλάβαμε

    • Στο Α΄ Μέρος του βιβλίου επιστημονικές θέσεις αντιμετώπισης του προβλήματος.
    • Στο Β΄ Μέρος γίνεται διάκριση ανάμεσα στη “μέτρηση” και την “αξιολόγηση”.
    • Στο Γ΄ Μέρος γίνεται ανάλυση της διδ/λίας γενικά και στη συνέχεια στα “τι”, “πώς” και “γιατί” της διδ/λίας και για “ποιον”, “με τι μέσα θα διδάξομε” και με τι “προϋποθέσεις για την επιτυχία και την αξιολόγηση της διδασκαλίας”.
    • Στο Δ΄ Μέρος το μεθοδολογικό – Μέθοδοι και Μορφές της διδασκαλίας.

Παιδαγωγικό – Ρόδος 1987

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Related Post

Ευρήματα Ερευνητικών Εργασιών Μας (Α’ Τόμος)Ευρήματα Ερευνητικών Εργασιών Μας (Α’ Τόμος)

Περιλαμβάνει δυο έρευνες “Αλλοδαποί γονείς και επίδοση μαθητών-παιδιών τους” Τα ευρήματα έδειξαν: – Χαμηλότερη  επίδοση έχουν οι μαθητές, που έχουν και τους δυο γονείς αλλοδαπούς. – Υψηλότερη επίδοση έχουν αυτοί

Ταξίδι πλάνηςΤαξίδι πλάνης

Στο βιβλίο αυτό παρουσιάζεται η βαθιά ανάλυση του ιστού της κοινωνίας, της πολιτείας, του πολιτισμού και της οικονομίας, με αντικειμενικότητα και παρρησία, γυμνά από υποκρισία. Μέσα από το περιεχόμενο των

Στο Αιγαίο Σε Μιαν ΆκρηΣτο Αιγαίο Σε Μιαν Άκρη

Αίσθημα και σφουγγαροσύνη σε όλο το μεγαλείο τους. Μια σφουγγαροσύνη με καταπληκτικές περιγραφές και εντυπωσιακά γεγονότα από το ξεκίνημα ίσαμε την επιστροφή των σφουγγαροκάικων. Κι ένας δύτης – σφουγγαράς περήφανος